Ana içeriğe atla

ÖNEMLİ: 2022-2023 Güz Yarıyılı Ders Kayıtları hk.

 

 

 

 

Sevgili Öğrencilerimiz,

 

2022-2023 Eğitim-Öğretim yılı Güz yarıyılı ders kayıt işlemleri 20-23 Eylül 2022 tarihlerinde gerçekleştirilecektir. Sizlerden Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı’nın Bahar kayıtlarıyla ilgili duyurusunu dikkatlice incelemenizi rica ediyoruz:  https://ogi.yildiz.edu.tr/duyurular/2022-2023-E%C4%9Fitim-%C3%96%C4%9Fretim-Y%C4%B1l%C4%B1-G%C3%BCz-Yar%C4%B1y%C4%B1l%C4%B1-Ders-Kay%C4%B1tlar%C4%B1-hk./429

 

Kayıtlarla ilgili her türlü ayrıntılı bilgiye “YTÜ Öğrencilerinin Üniversitemizden ve/veya Diğer Üniversitelerden Ders Alabilmelerine İlişkin Ders Seçim İlkeleri Kılavuzu” ndan ulaşabilirsiniz: 

https://ogi.yildiz.edu.tr/media/files/2022-2023-G%20YT%C3%9C%20%C3%96%C4%9Frencilerinin%20%C3%9Cniversitemizden-Di%C4%9Fer%20%C3%9Cniversitelerden%20Ders%20Alabilmelerine%20%C4%B0li%C5%9Fkin%20Ders%20Kay%C4%B1t%20K%C4%B1lavuzu.pdf

 

Ders kayıt takvimi aşağıdaki gibidir:

 

4. sınıflar: 20 Eylül 2022 Salı

 

3. sınıflar: 21 Eylül 2022 Çarşamba

 

2. sınıflar: 22 Eylül 2022 Perşembe

 

1. sınıflar: 23 Eylül 2022 Cuma

 

Bağımsız Ders Kaydı:  26 Eylül 2022 Pazartesi

 

Ders kaydınızı, OBS üzerinden (https://obs.yildiz.edu.tr/oibs/ogrenci/login.aspx) Kullanıcı Adı ve Şifre bilgileri ile yapmanız gerekmektedir.

 

Kayıtlar sırasında çok dikkatli olunuz, her aşamasının ekran kaydını alınız, ders kaydınızı başarılı bir biçimde yaptığınıza ilişkin ekran uyarısının muhakkak kaydını alınız.  

 

Kayıt sırasında sistemden kaynaklanan bir sorun yaşadığınızda:

 
- Öğrenci numaranızı, ad ve soyadınızı ve mevcut sınıfınızı muhakkak belirterek Danışman Hocanıza sorunu net ve açık cümlelerle anlatan bir mail atınız. Mail ekinde mutlaka sorunu gösteren ekran kaydını ekleyiniz.
 
- Ders çakışmaları için hiçbir değişiklik yapılamayacaktır. 
 
- Ders kayıtları sırasında öğrenci hatasından kaynaklanan, gün ve saatinde gerçekleştirilmeyen kayıtlar, şifre veya yanlış girdi nedeniyle gerçekleşmeyen kayıtlar sizin sorumluluğunuzdadır. Bu nedenle kayıtlarınızı her adımında kontrol ederek ilerlemenizi, Danışman Hocalarınızla irtibatta olmanız önem taşımaktadır.  
 
- Kontenjan taleplerinizle ilgili olarak, talebinizi Danışman hocalarınıza bildiriniz. Maillerin konu bölümüne hangi derse kontenjan talep ediyorsanız bu dersin kod ve adıyla bilrlikte kontenjan talep bilgisini ekleyiniz (Örn. MTF1111 - kontenjan talebi). Bu maillerin ekinde de sizlerden almış olduğunuz dersleri gösteren güncel ders programınızı göndermenizi bekliyoruz. Böylelikle kontenjan talebiniz hemen işleme alınabilecektir.  
 
- Bitirme Tezi alacak öğrencilerimiz Bitirme Tez gruplarını ilgili Hocanızdan onay almadan seçmemelidir. Hocanızdan onay aldıktan sonra seçim yapınız. Bu dönem Bitirme Çalışması dersini alacak olup Tez Danışmanını henüz belirlemeyen öğrencilerimizden batidilleriveedebiyatlari.ytu@gmail.com adresine mail atmaları gerekmektedir.  

 

Danışman Hocalar:  

 

(Hazırlık sınıfı-1 sınıf): Öğr. Gör. Dr. Hande Ersöz Demirdağ (Çift no'lular) - Öğr. Gör. Dr. Ayşe Ayhan (Tek no'lular)

  

2. Sınıf: Doç. Dr. Zeynep Süter Görgüler (Çift no'lular) - Arş. Gör. Dr. Fulya Marmara (Tek no'lular).

  

3. Sınıf: Dr. Öğr. Üyesi Deniz Koçak Kurmel (Çift no'lular) - Arş. Gör. Dr. Selin Kılıç (Tek no'lular)

 

4. Sınıf: Öğr. Gör. Dr.Ozan Erdem Güzel (Çift no'lular) - Arş. Gör. M. Onur Sabaz (Tek no'lular)

 

Beklemeliler: Arş.Gör. Dr. Semra Baturay Meral

 

Bitirme Tezi Grup ve Hoca İsimleri:  

 

Gr.1: Prof. Dr. Ayşe Banu KARADAĞ

 

Gr. 2: Doç. Dr. Senem ÖNER BULUT

 

Gr.3: Doç. Dr. Lale ARSLAN ÖZCAN  

 

Gr.4: Doç. Dr. Pınar GÜZELYÜREK ÇELİK

 

Gr.5: Doç. Dr. Zeynep SÜTER GÖRGÜLER

 

Gr.6: Dr. Öğr. Üyesi Deniz KOÇAK KURMEL

 

Gr.7: Öğr.Gör.Dr.Hülya YILMAZ 

 

Gr.8: Öğr.Gör.Dr.Ayşe AYHAN

 

Gr.9:  Öğr.Gör. Dr. Ozan Erdem GÜZEL 

 

Gr.10: Öğr.Gör.Dr.Hande ERSÖZ DEMİRDAĞ

 

Gr. 11: Arş. Gör. Dr. Fulya MARMARA

 

Gr. 12: Arş. Gör. Dr. Semra BATURAY MERAL

 

Gr. 13: Öğr. Gör. Sevda KAYA

 

 

Hepinize başarılı bir dönem dileriz.  

 

Bölüm Başkanlığı